Blog

22 ianuarie 2016

Intrebari si raspunsuri la Inchirieri Auto Focsani

Ce maşină să aleg?
Trebuie să iei în considerare timpul pe care îl vei petrece în maşină şi cât spaţiu îţi trebuie – pentru pasageri şi bagaje. Apoi alege în funcţie de confort şi nu doar de preţ. Un spaţiu mai mic decât cel cu adevărat necesar îţi poate afecta călătoria.

Unde pot circula?
Maşina închiriată poate fi condusă pe drumurile publice din Romania cât şi în alte ţări fără restricţii.

Unde pot returna maşina?
În general, tarifele practicate de Inchirieri Auto Focsani iau în considerare ca loc de returnare, locul unde maşina a fost livrată.

Ce include preţul închirierii?
Preţul include asigurarea limitată în caz de accident, asigurarea pentru daune produse terţilor, asigurarea de furt, comisioane obligatorii, taxe. Ofertele opţionale nu sunt incluse în preţ.

Cum influenţează cursul de schimb valutar preţul de închiriere al maşinii?
Inchirieri Auto Focsani este o companie română şi toate tranzacţiile se efectueaza în lei (RON). Preţurile prezentate sunt stabile în €.

Ce fac dacă nu primesc emailul de confirmare?
În cazul în care nu ai primit un email de confirmare a primirii rezervării, trimite încă o dată solicitarea.

Pot beneficia de scaun pentru copil?
În România, orice copil cu varsta sub 3 ani trebuie să fie asigurat într-un scaun orientat înspre sensul de mers al maşinii. Cere în avans un scaun pentru copil şi vom comunica preţul pentru aceasta opţiune. Nu oferim scaun pentru sugari sau scaune pentru poziţionarea pe verticală (booster seats).

Ce fel de Permis de Conducere este necesar?
Toţi conducătorii auto trebuie să posede Permis de Conducere emis de ţara de rezidenţă. Orice act provizoriu, de absolvent de şcoală de şoferi, nu este acceptat.

Ce asigurări include preţul?
Preţul închirierii include RCA şi asigurare limitată pentru avarierea maşinii şi în caz de furt. Asigurare limitată înseamnă că pagubele sunt asigurate sub rezerva sumei de 200 € (sau mai mult în cazul maşinilor din clasa superioară – este suma solicitată ca garanţie care constituie limita maximă de responsabilitate pe care o ai faţă de noi, în cazul unui accident sau al unui furt).

Ce se întamplă dacă trebuie să modific sau să anulez o rezervare?
Poţi schimba sau anula o rezervare cu până la 2 zile înainte de livrarea maşinii. Modificarea unei rezervări se face fără penalizări. Pentru anularea unei rezervări se percepe un comision de 30 €.

Ce se întamplă dacă sunt nevoit să-mi schimb planurile cu mai puţin de 2 zile înainte de livrarea maşinii?
În cazul modificării în ultimul moment a unei rezervări, va trebui să contactezi direct agenţia. În cazul anulării unei rezervari, trimite prin e-mail, numărul de înregistrare primit odată cu confirmarea rezervării. Plăţile făcute în avans nu se rambursează.

De unde şi cum ridic maşina?
Îţi vom trimite un email cu confirmarea sau cu itinerarul care va conţine toate detaliile rezervării, inclusiv instrucţiuni privind locul de unde vei ridica maşina

Ce îmi trebuie pentru a ridica maşina?
Când te întâlneşti cu agentul nostru, va trebui să te identifici şi actele să dovedească că îndeplineşti criteriile de vârstă (cel puţin 21 de ani, 23 pentru maşinile de clasă superioară), permis de conducere (valid şi cu vechime de minimum 1 an, 3 în cazul maşinilor de clasă superioară) şi card de credit (Mastercard sau Visa – înscrise cu numele tău).

Este necesar un depozit de pe cardul meu de credit?
Majoritatea agenţiilor pretind o „autorizare” asupra unui depozit de pe cardul de credit atunci când ridici maşina. În general, suma blocată este suma care acoperă costul închirierii (incluzând eventualele opţiuni) plus o sumă deductibilă care acoperă valoarea unui rezervor plin de combustibil.

Poate refuza agenţia să îmi închirieze un vehicul?
Agenţia va refuza să-ţi închirieze un vehicul dacă nu poţi face dovada unui act de identitate şi permis de conducere valid sau dacă nu pari capabil să conduci maşina în siguranţă… fără excepţii!

Ce se întamplă dacă nu-mi place maşina pe care am ales-o?
Vorbeşte cu angajaţii agenţiei – aceştia vor încerca să gasească maşina care îţi place. Dacă masina face parte din alta clasa decat cea pe care ai ales-o initial, atunci pretul se modifica corespunzator.

Ce fac dacă am un accident sau maşina nu funcţionează corespunzător?
În cazul dificultăţilor de ordin mecanic sau de accident, contactează agenţia imediat – ai datele de contact pe contractul pe care l-ai semnat – şi angajaţii agenţiei te vor sfătui ce să faci.

Pot prelungi perioada de închiriere?
Da, cu condiţia obţinerii acordului agenţiei, care va solicita în plus plata zilelor de închiriere precum şi a eventualelor opţiuni suplimentare faţă de rezervarea originală.

Ce se întâmplă dacă ţin maşina mai puţin timp decât am rezervat-o?
Preţul de închiriere pe zi oferit este în funcţie de perioada de timp. Din acest motiv agenţia de închiriere îşi rezervă dreptul de a recalcula preţul serviciilor oferite. În majoritatea situaţiilor nu se oferă reduceri de preţ sau rambursarea sumelor plătite.

inchirieri auto focsani
About admin